Morgonpromenix bland fårskallar

Jag kände mig starkt inspirerad av Lilla My och hennes morgonpromenader och eftersom jag lider av svår tristess och sömnproblem så pallarade jag mig ut efter frukosten. Jag proppade min lilla galna katten-väska full med musik, nycklar, mobil och kamera. Sedan ut ut ut i det fria för att inviga mina nya converse - det var ett jäkla tjat om de vita conversen, lovar att sluta nu.



Om än så väldigt lockande så brast jag inte ut i "Lilla snigel akta dig..." utan jag nöjde mig med att fota den lilla äckelbobban i motljus.

Sedan vandrade jag vidare bort mot okänd mark och hittade några söta små får.



Också där motstod jag impulsen att sjunga "Bä bä vita lamm".

Sedan stod jag en stund och såg lite vilsen ut. Fast det var jag ju inte egentligen.






Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åååh, det där är mina favoritfår. Eller jag tror det i alla fall. Jag har matat och blivit jagade av dem så passa dig.

2009-09-22 @ 16:03:49
URL: http://metrobloggen.se/rebben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0