Inglorious Basterds

Jag och Mattias hade inget att göra i lördags kväll så istället för att sitta hemma och dega framför tv:n gick vi på bio och degade där. Valet av film föll på Inglorious Basterds. Mycket bra val! Jag är ju ingen beundrare av Brad Pitt men i denna film är han faktiskt rolig att se på. Fast Tarantino är inte den som väjer för blod och annat omysigt. Men jag gillar sättet som filmen berättas på och den är absolut så bra som alla säger att den är. Dock är jag en riktigt vekling och blir nästan rädd för min egen skugga. Jag råkade slå till killen bredvid mig ett par gånger när jag ryckte till och jag satt många gånger och kikade mellan fingrarna. Stor, stark och modig det är jag det!


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Bättre än mig.

I somras gick på en film & hamnade i knät på personen som satt till höger om mig.



Liiite konstigt att presentera sig för honom sen, när jag redan satt i knät på honom.

2009-09-14 @ 21:25:37
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0