Färdigtentad

Nu börjar tiden av grym ovisshet. Men det kändes som att tentan gick bra - peppar peppar ta i trä. Det var nästan exakt samma frågor som på de gamla tentorna vi fick öva på...

Men jag är nu i alla fall färdigtentad och nu väntar jag bara på att mötet med Karine ska börja så att jag kan bli färdigmötad också så att jag kan kravla mig hemåt med mina marmeladburkar och därefter kollapsa på soffan. Jag ska hem och gömma mig för hösten. I helgen var det ju galet varmt och idag har det slgit om helt och blivit sibirisk vinter känns det som.

Jahopp, jahopp. Är ett tag kvar tills mötet börjar så jag ska väl vara duktig och försöka reda ut min framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0