En hint?

Jenny lämnade precis en hel drös med disk i köket och gick därifrån med orden "det finns en ny diskborste i städskåpet".

Exakt vad betyder det? Var det en hint om att JAG ska ställa mig och diska? Jag tror bestämt att det var det. Eller så kanske det var en upplysning i största allmänhet, bara liksom sådär helt appropå ingenting.

Fast kommentaren fungerar väl egentligen mest som "Brrr" vilket i klarspråk betyder "Ge mig en filt" eller "Stäng fönstret". Så det blir nog till att diska för jag kommer inte klara av att se kökskaoset en längre stund. Dessutom ger diskandet mig en anledning att inte plugga riktigt än.

Mot köket iklädd nya vita converse, strumpor som det står renhållningen på, svarta tights och gult linne. Oh yes, ett under av sexighet är jag i denna outfit.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Snyggt.

Not.



Men jag har iofs raggsockar, leggins & svart linne med färgfläckar på.



2009-09-19 @ 15:24:59
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0