Att vara eller inte vara blondin

Min ömma moder finner stor glädje i att skicka blondinskämt till mig. Jag är naturligt tokblond. Folk utgår oftare än vad som är okej från att jag är korkad pga min hårfärg. Så den stora frågan som jag har  tampats med är huruvida jag ska vara eller inte vara blond. INTE-sidan segrade. Så för tillfället är jag mörkblond/rödbrun och vi får se hur länge jag behåller den här färgen. För det kanske visar sig att blonds have more fun trots allt!

Här kommer en egobildkavalkad med både före- och efterbilder.


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Söt som redbull!



& du? Den där tanten sänkte fan mig.

2009-09-15 @ 09:34:45
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0