Trerätters

Nice surprice igår blev i alla fall att Jenny lagade trerätters middag och att Lisa och Peter kom över på middag.

  • Spenatsoppa
  • Ugnsbakad lax
  • Massor med kakor och kaffe
Jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Det blev paltkoma mitt i varmrätten. Soppa är väldigt mättande och jag har en ganska liten mage. Jag gjorde mitt bästa men sedan satt jag och stånkade resten av kvällen. Jag blev så mätt att jag vaknade mätt imorse. Och fastän jag körde 50 minuter pilates så blev jag inte hungrig.

Jaja nu ser vi framemot den 17e när Lisa och Peter ska laga indisk mat. Därefter ska vi försöka bli av med vår sushioskuld. Alla äter sushi. Ofta. Överallt. Hursomhelst. Varsomhelst. Utom vi. Vi måste vara bland de allra sista sushioskulderna i världen.

Nu ska jag strax iväg på mitterminskongress. Men jag hinner bara vara med på tråkgrejorna dvs diskussionerna. Ingen finmiddag för min del. Istället blir det rester från i fredags och Nyströms bok om textbindning. Hurray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0