Tentilitenta

Jag satt hela dagen igår med hemtentan. Första frågan är avklarad. Halva andra frågan är avklarad - andra halvan av den är bara dum. Jag har börjat på tredje frågan som handlar om Anna Anka (som mamma för övrigt trodde var ett tillskott i Kalle Ankas familj) och henner debattinlägg, fast jag var tvungen att ta en paus från den frågan för jag blev bara irriterad på henne och hörde hennes jobbiga röst i huvudet.

Pausade från tentan med Mammas pojkar. Oroväckande nog har jag börjat sugas med i den serien. Mamma Naima är för söt, galen men söt när hon går runt och frågar alla tjejerna om de är oskulder och om de har haft många pojkar. "Men kanske de har haft pojkvän och inte göra det där sex". Och mamma Susanne som ville göra en makeover på en tjej för då skulle hon ju bli riktigt söt.
Underhållning när den är som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0