Sthlm

Stockholm blev en liten besvikelse. Det är ju en stor stad men jag hittade ändå inte ett par jeans som var bra. Men jag hittade en fin svart klänning, ett par gröna pärlörhängen och dyr choklad.

Mina drömjeans:
  • billiga
  • lite lösare passform, fast inte baggy
  • inte med överdrivna slitmärken och hål, det kan jag ordna själv genom vanligt slitage och användande av byxorna
  • inte för blekta
  • inte för mörka
  • ganska raka ben eftersom jag just nu bara har stuprörsjeans
  • inget larvigt glitter eller fåniga paljetter (som verkar vara väldans populärt just nu)
  • inte för hög midja
  • INTE för låg midja, det är bara obekvämt och så glider de ju bara ner på osnyggt sätt
Ja så ser väl mina drömjeans ut. Alltså typ som pappas jeans som jag lånade i somras, fast i min storlek då eftersom pappas jeans är för stora i midjan och benen. Näe jag får väl tigga om ekonomiskt stöd hos pappa så att jag kan köpa ett par Nudie eller Diesel på killsidan. Det är ju ändå pappa som har fördärvat mig och fått mig att bara vilja ha sådana jeans.

Skänk en peng till fattig student!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag har slutat med jeans. Med byxor över huvudtaget.

2009-10-04 @ 10:27:15
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0