Myshelg

Den här helgen har jag varit nere hos Mattias och myst. Det har varit en riktig myshelg. Mattias har bara varit helt underbar.

Lite galet blev det när min familj med två hundar intog Mattias lägenhet för att säga hej och grattis i förskott. Men det var kul. Nu har jag fått en lagom liten familjedos så att jag klarar mig till nästa gång jag ser dem (som blir till jul???).

Josse är världens sötaste lillasyster. När hon var i Berlin för några veckor sedan smsade hon att hon hade hittat den perfekta presenten till mig. Och ja den var verkligen perfekt: en Starbuckstermosmugg! Den har jag invigt idag till frukosten. Synd bara att det inte finns Starbucks i Sverige. Får nog ta med den nästa gång jag åker utomlands  så att jag kan ha riktigt Starbuckskaffe i min Starbucksmugg!

Om vi fortsätter på temat söt så är Mattias föräldrar väldigt söta dem med. Jag fick ett presentkort på MQ av dem för Mattias mamma hade sett att jag hade några kläder därifrån.
Mattias mamma böjde sig också fram och tittade noggrant på mig och frågade sedan om jag hade gjort något med håret. Ehm ja det kan man ju säga. Det är mörkbrunt just nu. I normalfallet är jag blondare än blondast.

Mera söthet. Mattias har beställt Grey's Anatomy säsong 5 åt mig i födelsedagspresent. Den kommer i november så ett tag till får jag vänta. Jag fick försäkra honom om att det var en jättebra present - vilket det verkligen är! - han var lite orolig för att han inte hade kunnat hitta på något bättre.

Helt fantastisk myshelg!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Min present till dig är mig själv, i resten av ditt liv. (Jag har ett turkost sidenband med rosett om huvudet)



Det kan låta sjukt narcisistiskt att ge bort sig själv, men om jag ska vara helt ärlig så är det för ditt sällskaps skull.



Så. Det var egotrippat istället.



Püss!

2009-10-12 @ 09:37:49
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0