Konsten att sova

Det här med att sova verkar min kropp tycka är klart överskattat. Tydligen är sömn inget för mig. Eller jo, jag sover jättebra hos Mattias. Men jag kan ju inte leva på 2 dagar med fantastisk sömn och sedan nästan 14 dagar med dålig sömn.

MÖH! snälla slå mig i huvudet så att jag tuppar av när det blir dags för nattinatti. Annars är ju orduko jätteskojigt klockan 3 på morgonen. Mobilspel är också otroligt underhållande men jag blir inte sömnig av det.

Nu ska jag snart åka ner till Mattias och fylla på mitt sömnlager så att jag orkar med nästa sömnlöshetsperiod. men först: presentation av Gunnarssons artikel om texters begriplighet - SNARK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0