Kompromissjeans

Jag körde en liten runda på stan efter kongress och hittade ett par jeans som får fungera som en kompromiss tills det att pappa köper ett par riktiga till mig. Och så blev det en svart halsduk.

Det blev inte så mycket kongressande för min del. Det började klockan 11 med att 2q höll en föreläsning om hur nationen fungerar. Därefter en rundvandring på andra våningen med 2q där samla gamla historier om tavlorna och rummen berättades. Sedan nationsfullmäktige kl 13 där jag adjungerades och alltså inte fick rösta eller yttra mig jättemycket i det som diskuterades eftersom jag inte är en riktig ämbetsman. Och därefter istället för bowling hade 1q bestämt att det skulle bli bad på Fyrishov och alla fick en timme på sig att åka hem och ta sig dit. Omöjligt tyckte jag och onödigt mycket stress. Så snabbis ner på stan och sedan hem till plugg och pyjamasbyxor.

Så just nu sitter jag hemma i ett mönsterkaos vad det gäller kläder och sunkar.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

BILD

2009-10-04 @ 18:38:05
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0