Jag lovar det var något fantastiskt roligt och spännande

Jag hade något jättespännande att skriva men just nu är det borta. Det är bara puts väck. Och då tvingas jag till att skriva om att jag hade något jättespännande att berätta. Frustrerande.

Det var ju tråkigt. Men jag pratade med den ömme fadern imorse. Han tycker inte om sms så han ringde upp istället för att svara med sms. Jag ville ju bara tala om att jag köpt kompromissjeans. Efter diverse skratt från pappas sida angående jeansen blev han allvarlig och frågade exakt var jag ska hålla hus på min födelsedag. Lillasyster hade tydligen blivit sur över att hon kanske inte skulle få träffa mig nästa helg så nu funderar familjen på att efter släktträff i Stockholmsområdet åka vidare ner till Linköping innan de far hem. Nu ska jag bara ta upp det lite snyggt med Mattias att hans lilla lägenhet kommer förmodligen invaderas av mamma, pappa, lillasyster och två galna hundar. Annars får det komma som en överraskning helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0