Jag kom på det...

men det var inte något roligt. Men snäll som jag är så talar jag om vad det var som jag hade glömt att jag ville skriva igår.

Igår firade jag och Mattias (på var sitt håll) 10 månader. Jag påpekade det för Mattias i det vanliga lilla godmorgonsmset. Och för typ 10e gången fick jag till svar att "ja tiden går fort när man har roligt". Första gången jag fick det svaret var det lite roligt, för ja så kan man ju kommentera det hela på. Men nu börjar jag undra om han på riktigt har glömt att han skrev det förra gången med, och gången innan det, och gången innan det.

Sak nummer två som jag glömt att tala om var att igår när jag smsade pappa upptäckte jag att jag skickar efter sms-biljett till bussen oftare än jag smsar eller ringer min pappa. Och till saken hör att jag ganska så sällan åker buss, dock betydligt oftare än jag pratar med pappa. Ändring på det? Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0