Jag har aldrig blivit så besviken!

I måndags skrev Mattias att om vi blundade och önskade riktigt hårt så kanske det skulle vara fredag när vi vaknade nästa morgon. Hela natten drömde jag att jag knep ihop ögonen och jag önskade så mycket hela natten att det skulle vara fredag när jag vaknade.

Klockan 8 nästa morgon vaknade jag med ett ryck och i 2 mikrosekunder var jag så glad som jag aldrig varit i hela mitt liv. Sedan upptäckte jag att det inte var fredag utan bara en sketen tisdag. Då ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om.

Men nu är det snart äntligen fredag. Imorn när jag slår upp ögonen kommer det vara fredag! Synd bara att jag ska upp aptidigt. Sovmorgon OCH fredag hade annars varit käckt. Men man kan väl inte få allt här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0