Hurra, jag är inte tekniskt inkompetent men Studentstaden är fortfarande dumma.

Det har nu gått fyra dagar och nästan 3 timmar sedan vi felanmälde toaletten och fläktknappen. Och fortfarande har ingen liten vaktmästare kommit. De har inte ens hört av sig som de sa att de skulle göra.

För övrigt gick den nya fläktknappen jättesönder igår när jag fick för att kolla om det var jag som tekniskt inkompetent och verkligen inte fattade hur man skulle sätta dit den. Saken är klar: jag är inte tekniskt inkompetent, fläkten är konstig och nu är den nya fläktknappen helt och hållet jättetrasig. Bra skit det där.

Och de har inte svarat på mitt brev som jag skickade i lördags. Fegisar.

De får till klockan 15 på sig sedan ringer jag...IGEN. Jag tycker faktiskt inte att man ska behöva tjata för att få saker lagade. det tycker jag faktiskt inte. Tycker du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0