Hur ställer man om den inbyggda klockan?

Min inbyggda klocka väckte mig som vanligt vid halv åtta och någon minut senare fick jag ett grattissms i efterskott. Men sen låg jag kvar på ren djävulskap även om min inbyggda klocka skrek och larmade att det var dags att gå upp. Men icke! Idag har jag inte haft några lektioner och inget brådskande plugg så jag gjorde allt för att somna om igen och låg kvar ända till 10. Riktigt nice!

Därefter har jag bara slappat och ätit massor med onyttiga saker. Och så har jag plågat mig igenom första filmen i Sagan om ringen-trilogin. Plågat är rätt ord även om jag tycker om filmen. Jag pallar verkligen inte så långa filmer. Efter en timme börjar det krypa i kroppen och jag måste gå upp och göra något annat. Alltså har det tagit mig ca 4,5 timmar att se filmen.

Nu ska jag eventuellt se om jag orkar plugga lite. Fast Hellspongs analysmodeller är inte särskilt lockande...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Forlat, jag missade din folsis! Har nere kan jag ju dock skylla pa solsting utan att det verkar helt otroligt=) Massa kramar till dig i efetrskott iaf!

2009-10-15 @ 15:20:45
URL: http://frankrikenorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0