Helt galet uttråkad

TV:n valde att lägga ner mitt i Bonde söker fru vilket är enda bra programmet på typ hela veckan när man bara har standardutbudet så just nu vet jag inte vad jag ska göra. Klockan är för lite för att gå och lägga sig. Jag har gjort uppgiften som ska in på tisdag och tänkte nu kanske skriva rent den på datorn. Och så tänkte jag glädja folket som läser min blogg med att köra en liten modevisning av mina nya jeans för den som är intresserad (eller inte, förmodligen inte). Jag tog en hel hög med egobilder imorse för att jag var uttråkad då med. Nu kan jag inte roa mig med att muppa mig framför kameran eftersom jag har sunkat till mig, imorse var jag fräsch och nyduschad och då är det roligt att föreviga sig själv. Nu, efter att ha halvsprungit fram och tillbaka till skolan och i pyjamasbyxor, är det inte lika skoj konstigt nog.

Jaja här kommer bild på jeans och någon fulisbild.


Det är helt underbara de här jeansen. Budget men underbara och så nära jag kan komma sådana som pappa har utan att bli ruinerad på kuppen. Lindex me like!



Snart har jag lekt färdigt brunett. Jag börjar faktiskt nästan längta tillbaka till min gamla hårfärg. Men bara nästan...

Kommentarer
Postat av: Myaraq

DU ÄR URSNYGG SOM BRUNETT!!!!!!!!

2009-10-14 @ 23:14:45
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0