Happy birthday to me

00.05 för 21 år sedan kom lilla jag till världen. Inte så värst skrikig. Ganska rosa. Röd toppluva på huvudet. En pappa som valde mina namn och en mamma som kände sig ytterst tveksam till att kalla mig Julia - hon tänkte enbart på den ganska så förskräckliga damen i pilsnerfilmer, Julia Caesar.

00.05 idag sov jag. Än idag är jag inte så värst skrikig. Jag har ganska normal hudfärg. Ingen röd toppluva i min ägo. Pappa fick sin vilja igenom med mina namn och mamma har lärt sig att tycka om namnet Julia.

Nu ska jag fira födelsedag med en massa plugg.

STORT grattis Julia på gamla myndighetsdagen!
Tack tack!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

JAG ÄLSKAR DIG!



Jag älskar dig så mycket att du borde KÄNNA det, de 60 milen till trots.

2009-10-12 @ 09:38:50
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0