Äntligen!

Sedan 15.30 har vi en fungerande toalett! Halleluja!

Två vaktmästare kom. Virrade fram och tillbaka. Sa: oj vad mycket det rann i toaletten! Lagade toaletten. Bytte knapp på fläkten. Gick. Det hela tog 2 minuter.

Det tog hela 2 minuter för vaktmästarna stod och bråkade lite om något som skulle över, som den andre trodde skulle ligga under och sedan trodde de samma sak fast de sa fel och så höll de på och rättade varandra. Tveksamt om de rikigt visste vad de gjorde.

De bytte knappt på fläkten. Men den sitter fortfarande åt fel håll. Jag påpekade det. Då tittade de på mig och suckade och sa: Ja men det gör väl inget, den funkar ju? Annars måste vi ju ta isär och vrida rätt inuti fläkten.

Jag orkade inte påpeka att det var den ena vaktmästaren som när han fixade lysknappen som hade gjort så att fläktknappen blev konstig till att börja med. Den satt åt rätt och och var hel och fin innan han kom hit och skulle fixa. Men jag ville inte verka gnällig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0