3920 ord senare

...skickas den äckliga hemtentan in. Jag är grymt trött på textanalys och textproduktion just nu och tänker inte författa en endaste liten mening eller analysera den för den delen heller på minst ett dygn. Nu tar jag ledigt och vandrar ner till Linköpings centrum för att ge mig själv någon slut-på-hemtentahelvetet-present. Måste i alla fall köpa nya örhängen eftersom jag lyckades spola ner ännu ett örhängen i handfatet igår kväll. Av 4 möjliga örhängen är nu 3 borta. Not good.

Min fingertoppar blöder i princip efter att ha skrivit rent 8 sidor text. Men nu är hemtentan gjord, klar, done, finito, borta! Hurray!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

SV: Ja, du är efterbliven med mig.



Såklart.

2009-10-30 @ 10:07:32
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0