Ungdomskärlek

Lillasyster och pojkvän gjorde slut. Nu har lillasyster ny pojkvän. Singeltid? Drygt en vecka.

För övrigt tror jag att jag ska bli privatdeckare eftersom jag på nolltid klurade ut att lillasyster var tillsammans med någon ny. Eller man kanske inte behöver vara värsta Einstein för att fatta det eftersom hon skrev: Saknar dig <3. Och det stod att hon var i ett förhållande. Det var kanske lite uppenbart.

Nu har jag i alla fall terroriserat lillasyster i flera dagar på facebook för att få reda på allt om den nya pojkvännen. När jag kommer hem till jul då är det stängd dörr, lillasyster och jag, kanske hundarna, och godis som gäller och ALLT om den nya pojkvännen!

Vi i min familj är informationsbenägna så till den milda grad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0