Skitmåndag

Jag har sovit helt otroligt dåligt inatt. Kvart över elva var jag svinigt trött och tyckte att det skulle bli så skönt att krypa ner under täcket. HAH! Vilken luring. Det tyckte inte huvudet och följden av detta blev att jag har vridit och vänt mig fram till 4-snåret då jag äntligen somnade. Sedan sov ytterst dåligt fram till 8. Låg kvar i sängen till strax efter 9. Gick upp och började på morgonrutinen. Upptäcker att toahelvetet inte går att spola. IGEN. Avbryter morgonrutin och sätter igång datorn för att felanmäla toan. Lösenord för nätuppkoppling godtas ej. Ringer Jenny för att få hennes inloggningsuppgifter. Som inte heller funkar. GAAAH. Stänger av datorn. Återupptar morgonrutin och duschar. Kommer på att jag ju har ett telefonnummer och ringer sedan och felanmäler. Börjar hoppas på att vaktis kommer idag. Slår igång datorn för att pröva lyckan. Kommer ut på nätet men inte på min studentmejl. BLÄ. Äter frukost. Ägget har knappt koagulerat - misslyckades alltså med att koka ägg idag. Skriver av mig irritationen i detta blogginlägg. Väntar fortfarande på vaktis och lyssnar till den skvalande toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0