Röda läppar

Jag hade ganska tråkigt under min väldigt improduktiva förmiddag idag i väntan på att klockan skulle bli 13 och lektionsdags. Så efter att ha kollat det vanliga - mail, facebook, blogg, facebook, blogg, mail -  hoppade jag in på Aftonbladets hemsida för att se om det fanns någon spännande läsning där. Väldigt lite hade hänt sedan jag senast var inne på sidan och läste för ett par veckor sedan. Men så hittade jag något spännande.

Saker som män finner avtändande hos kvinnor. Röda läppar hamnade nära toppen. Och figurklippning av könshår toppade det hela.

Men rätta mig om jag har fel. Brukar inte röda läppar ses som det mest sexiga vad det gäller sminkning? Sensuella, fylliga röda läppar...?
Figurklippning fattar jag att det är oattraktivt för det är inte snyggt på något hårigt ställe på kroppen. Figurklippning kan hålla sig till riktiga buskar och träd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0