Nu åker toaletthelvetet ut!

Jag lovar och svär att toaletten ska få känna toalettdöden snarast!

Toaletten gick sönder imorse. Jag felanmälde. Vaktis kom lite senare. Nu är toaletten sönder igen.

Great. Just great.

Toaletten är en död toalett. Bort ska den.

Jag skickade ett fint mejl till Studentstaden:

Tack för att ni lagade toaletten idag! Dock har den gått sönder nu igen och jag vill därför att ni snarast kommer och lagar den IGEN. Alternativt att ni byter ut toaletten så kanske vi slipper det här ständiga felanmälandet - för detta är 5-6 gången i år som vi felanmäler en och samma toalett - uppenbarligen funkar det inte att laga toaletten.

Samma fel som vanligt: spolningsfunktionen är borta och det rinner konstant i toaletten.

Och som vanligt, tack på förhand.


Vaktis kan uppenbarligen inte laga toaletten. Han är inte toa-expert, men så mycket borde han vid det här laget veta att den här toaletten är bortom räddning. Plåster kommer inte göra så att den blir hel. Jag vet att det är svårt men vi måste låta den gå - det finns inget mer vi kan göra för toaletten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0