Lite mer tjat om språksociologin

Måste få tjata lite mer om den nya delkursen.

Vi har en hel hög med redovisningar. Och den första blev jag i princip tvingad att hålla redan på torsdag. Tillsammans med kursens absolut segaste person verkar det som. Jag tänkte att vi kanske hade kunnat träffas och förbereda vår redovisning typ efter lektionen i tisdags eller idag när vi ändå är lediga. Men nej det tyckte inte han att vi behövde. Utan det räckte väl om vi träffades en timme innan lektionen? Jaha okej då tänkte jag, det blir väl bra då. Sedan ändrade han sig och tyckte att det räckte med en halvtimme innan lektionen.

Jag har inte orkat tala om för honom att vi även ska skriva en A4-sida och lämna ut under vår redovisning. Jag kör mitt race så får segot köra sitt. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0