KAFFE

Jag fick en extremt försenad koffeinkick precis när jag skulle gå och lägga mig. Givetvis valde jag att ignorera den enorma energin so hetsade i kroppen och gick och lade mig i alla fall. Följden blev att jag hetsläste och blev tvungen att läsa om eftersom jag läste så snabbt att jag egentligen inte tog in något. Jag vred och vände mig. Hjärnan gick på högvarv och försökte formulera en slutsats till pm:et - det blev väldigt jobbigt till slut eftersom jag inte hade något papper till hands och jag inte orkade gå upp och hämta det så det blev till att snabbt som tusan skriva ner allt i mobilen där jag nu har ett antal sparade saker som sms-utkast. Jag ska snart ta fram mobilen och se efter om det verkligen var några vettiga tankar eller om jag bara kom på en massa fina ord utan betydelse.

Jag kanske skulle lyda Mattias råd och ta det lite lugnare med kaffet. Men en kopp till ska jag väl klara idag...jag har ju bara druckit två koppar än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0