Födelsedagspresent

Min födelsedagspresent från Mattias kom förra veckan så Mattias hade med sig den i fredags när han kom upp hit.

Grey's Anatomy säsong 5

Det har kliat i hela kroppen hela helgen efter att få börja titta på avsnitten. Efter att ha följt Mattias till tåget i söndags kväll och sedan åkt snigelbuss hem kunde jag äntligen bädda ner mig med datorn och börja titta. Fyra avsnitt blev det på raken innan jag släppte ifrån mig datorn.

Det är så mycket som klarnar i serien eftersom jag i princip bara såg säsongsavslutningen på säsong 5 på tv. Vad det gäller säsongsavslutningen svävar jag inte i ovisshet om vad som sedan hände eftersom Nyköpings morgontidning hade vänligheten att avslöja början på säsong 6 dagen efter att säsong 5 hade avslutats.

Nu ska jag bara försöka motivera mig att plugga lite grann vid sidan om tittandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0