Back to blonde

Mitt blonda jag är tillbaka.

Resolut gick jag till Ica efter skolan idag och köpte en förpackning extrablond slingfärg för att göra något åt det tragiska tillstånd som mitt hår har befunnit sig i sedan Jenny färgade mitt hår senaste gången. Det blev ojämnt och flammigt och utväxten täcktes inte alls.

Jag är lite smått yr i huvudet av att ha stått inne i vårt väldigt varma badrum och lagt i färg men nu är jag blond igen i alla fall. Det är lite petigare att slinga sig igenom håret men det blir en jämnare effekt om man vill ta sig tillbaka till sin naturliga hårfärg - fick jag lära mig av en hårfrisörska för ett par år sedan.

Det var dock kul att vara rödhårig/brunett!

Bilder på mitt nygamla blonda jag kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0