JULLOV!

Nu, precis nu tog jag jullov för hela slanten. Nu är sammanfattningen till tentan efter jul färdigskriven och utskriven, nu ska den bara packas ner och glömmas bort. Tågbiljetten bokad och betald - blev lite nervigt där ett tag om jag skulle få tag i en sista-minuten ner till Lnkp - fanns inga biljetter på hela dagen igår, förutom dyra vanliga tråkbiljetter. Men Mattias övertalade mig att vänta tills idag och jajamensan då fanns det ju massor med biljetter...strange. Nåja. Alla väskor är nästan packade så nu ska jag bara göra mig själv i ordning och vänta på att klockan ska bli dags så att jag får börja kollektivfärdas ner till älsklingen.

Jag hoppas innerligt att han kommer och möter mig, fastän jag sagt att han inte behöver. Döööh, det borde han ju fatta att han ska stå på tågstationen och ta emot mig med öppna armar även om jag säger att jag hittar hem till honom själv.

Och sen, sen på måndag vet ni vad?! Då får jag åka hem till familjen och voffsingarna. Ska bli härligt att träffa dem, särskilt sötnosen och monstret! Och så vill jag ha en ordentlig mamma-kram vilket jag inte har fått sedan i oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0