Grammatiklärare

Grammatikläraren är en lustig filur. Kommer du ihåg Jim Careys frisyr i Dum&Dummare? Så ser grammatiklärarens frisyr ut. Utan att vara taskig. Det är bara sanningen.
Dessutom verkar han lida av en touch av människoskräck. Fast han börjar mjukna lite grann nu. Och föreläsningen idag var riktigt bra. Men jag blir nervös av honom. När jag svarar på någon fråga så blänger han mest på mig och så säger han att jaaaa så kan man ju säga men... Han säger så till alla svar han får från oss.

Jag känner mig inte särskilt smart under hans lektioner eftersom det jag svarar bara verkar vara nästan rätt. Hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha, på pricken!

2009-12-20 @ 18:56:31
URL: http://frankrikenorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0