Det går nästan att ta på jullovet

Såhär nära som jullovet är nu har det aldrig varit...eller ja inte på ett helt år iaf. Från cirkus kl 17 idag tar jag jullov och tänker lägga böckerna på hyllan till efter nyår. Detta firas med en tur till Ofvandahls med Jennys för att sedan med samma Jenny leta oss fram till Helga Trefaldighets kyrka - vi är dåliga Uppsalabor och vet inte var den ligger - för att se mysig julkonsert! Vi tycke att lite såndär quality time var bättre än julklappar i år eftersom vi är fattiga studenter - plånboken tackar ödmjukast för detta!

SEDAN! Sedan ska jag hem och packa det sista och bara vänta vänta vänta på att få åka härifrån på fredagen. Jag ska Sunes jul-maratona och bara ta det lugnt, springa omkring i myskläder och låta julstämningen komma över mig.

Välkommen jullovet, välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0