Bananchoklad

Banan och choklad i fusion lär ju vara det bästa som finns. Banan är gott, choklad är nästan lika gott, tillsammans blir det superdupergott.

I lördags när jag promenixade ut till Ica Maxi - hurtbullebacillen kom över mig - hittade jag en ny spännande kaka med bananchoklad. Det var en rulltårta med bananöverdrag och chokladdoppade ändar, som en dammsugare. Nu tycker jag dock att rulltårta är lite läskigt att äta. Sockerkaka och smörkräm är ingen favvo hos mig. Men bananen och chokladen fick mig att införskaffa den ändå och så är det ju en form av kaka och kaka är gott, oftast.

Det var en spännande smakupplevelse. Fast det smakade inte så mycket banan utan mest sockerkaka. Dock blev det ruskigt gott med lite glass till!



Mer bananchokladkaka till folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0