ÄNTLIGEN: De 7 Dödssynderna!

Ikväll är det äntligen dags för fotoföreningens utställning! Betoning på äntligen, eftersom jag har velat genomföra denna utställning i drygt ett år. Nu är det verkligen dags. Jag är lite nervös över att visa upp mina bilder. Det är en sak att lägga upp dem på nätet där det bara är att klicka bort sidan om man inte gillar det man ser. En utställning är lite mer direkt; det är nuet.

Hoppas att det kommer en del folk ikväll. Jag gillar min styrelse men det vore ju kul att se några andra ansikten än deras när fotoföreningen ordnar något. Hoppas att det kommer ännu fler i helgen till Snerikes!

Förste kuratorn på Snerikes kommer till utställningen i helgen!

Jag vill sluta som ordförande med flaggan i topp. Det skulle vara fint med en lyckad utställning som fjäder i hatten.

Nåja, befinner du dig i närheten av Uppsala i helgen? Ta en kompis under armen och bege dig till Snerikes nation för att se utställningen De 7 Dödssynderna.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Kan inte jag få se bilderna ändååååå?

2009-12-04 @ 10:49:30
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0