Revansch eller hur tusan det nu stavas!

Efter missödet med kamerabatteriet igår lade jag genast det på laddning när jag kom hem. Så idag när det var dags för nya äventyr hade jag ett fulladdat batteri. Hah! Där fick jag revanch(?) - revansch(?),revansh(?) - på det lilla kameraskrället.

Anyhow. Ny dag, nya äventyr. Idag bestämde jag mig för att gå till Gamla Linköping och kolla runt där bland alla små bodar. Sagt och gjort. Precis som igår så lyckades jag hitta tillbaka hem. Det hade blivit bakläxa om jag inte hade hittat hem igen eftersom det bara var att följa vägen från Mattias lägenhet - helt spikrakt, inga svängar. Till och med en gravt dement liten farbror hade klarat av att hitta tillbaka. Så det så!

Just nu är jag lite mör i kroppen och fötterna känns som om en elefant omsorgsfullt har trampat på dem. Gamla Linköping tur och retur till fots från Mattias lägenhet blir i runda slängar en promenad på en mil. På hemvägen tog jag dessutom en liten detour genom centrum för att handla också. Men det var klart värt det. Vädret var riktigt trevligt och Gamla linköping är fint (jag och PROs samtliga medlemmar var där).


Lovisa, tydligt är väl nu att jag aldrig kollar batterinivån på kameran innan jag går ut. Utan låter det komma som en glad överraskning när skärmen plötsligt blir svart :P


Alla tankar till Lilla My.


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Åh! Tack älskling!

2009-08-04 @ 17:40:36
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0