Lördag, måndag.

Så...lördagen blev en lång dag. Mycket film - jag är vid detta lag en fullfjädrad soffpotatis. Mattias kompis Andreas kom vid halv elva på kvällen och ville då bli klippt av Mattias. Så fram med kökssaxen och köket förvandlades till Salong Mattias. Det blev bra - sett med en amatörs ögon. Efter friseringen gick vi ner till stan för att ta en öl. Jag och 6 killar satt och hängde på en krog från midnatt och framåt. Och även om det var en tjej med så togs det ingen hänsyn till samtalsämnen. Det pratades vilt om runkhanddukar(?!) och spanades på tjejer...

Idag, måndag, börjar jag mitt turistande. Fram med kameran och bekväma skor. Karta är för mesar!

Om det inte kommer någon uppdatering på ett par veckor så har jag troligtvis gått vilse och en skallgång bör samordnas.

Iväg på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0