Kräftskiva

Igår var det kräftskiva för andra året i rad med språkvetarfamiljen. Detta år var vi några fler och vi hade massor med kräftor. DNs top-notch-kräftor :) Men nu har jag nog ätit min ranson med kräftor så det räcker och blir över för flera år framöver. Det här blev sommarens tredje kräftskiva. Tack så mycket för en fantastisk kväll! Kräftlukten är nästan borta från lägenheten nu. Dammsugaren och moppen har varit framme och två turer till soprummet blev det men nu är lägenheten hel och ren igen. Det har tagit nästan en hel dag att städa. Baksmälla och kräftlukt går inte särskilt bra ihop.

Men vi hoppas på uppföljare nästa år igen!








Kommentarer
Postat av: Myaraq

Tjejen i blå tröja såg ut som jag i ungefär två sekunder.

2009-08-27 @ 01:00:46
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha, var det där den enda pose jag gjorde på hela kvällen eller?

2009-08-27 @ 18:02:33
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0