Karta är för mesar!

Hah! Jag hittade min väg tillbaka efter mitt äventyr i Linköping. Det blev inte en särskilt avancerad rundvandring eftersom jag har ganska bra koll på stan. Jag lyckades leta mig fram till trädgårdsföreningen där det fanns en massa söta små blommor! Och med min vanliga tur så dog kameran ungefär fem minuter efter att jag börjat fota...suck.

Bara att gå hem med andra ord. Med två nya böcker, ett par nya skor och en ny tröja. Det kommer inte bli skoj att försöka ta sig tillbaka till Uppsala med all min packning. Dessutom har jag spritt ut mina saker ganska duktigt i Mattias lägenhet... Det är bara att önska mig lycka till med packningen sedan.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men människa, kollar du verkligen ALDRIG batterinivån på kameran innan du går ut? ;)

2009-08-04 @ 11:03:33
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0