Gudomlighet på flaska

Känner mig som en stelbent gammal kärring idag. Typ. Träning och sedan första cykelturen på 3 månader och därefter 7 timmar i klackskor och andra cykelturen på 3 månader igår. Min rumpa och mina lår säger ajaj. Det var mindre skönt att gå ut till Ica Maxi med stelopererade ben. Och jag var tvungen att gå ut dit även om mina ben protesterade för jag vill ha vit kebabsås! Men det är tydligen svårare att uppbringa än något annat på denna jord. Men röd kebabsås finns det i outsinliga lager. Men vem tusingen vill ha röd kebabsås?!

Jag hittade gudomlighet på flaska, dvs vit kebabsås, första året här i Uppsala och då åt jag tills det sprutade ur öronen. Men nu hittar jag inte det på någon butik alls. Eller är det så att jag ska bli tvingad att cykla till andra sidan Uppsala för att titta efter på Ica-butiken där jag bodde förut om de fortfarande har vit kebabsås? Cykla nästan en mil för att se om det eventuellt, kanske, möjligtvis kan finnas en liten ynklig flaska med vit kebabsås. Kanske eftersom jag tillägnat ett helt blogginlägg åt vit kebabsås. Jag hatar cravings.

Jag får väl sitta och knapra på mina minimajs i annat fall. Köpte tre burkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0