Ekonomisk student

Jag tänkte ju då som så att det skulle vara trevligt att vara en ekonomisk student någon gång och ville därför denna termin köpa lite använda böcker istället för sprillans nya hela tiden. I förra veckan så träffade jag en tjej som mer än gärna ville bli av med några böcker till första delkursen på svenska b. Vi bytte nummer och jag lovade att höra av mig. Så i fredags skickade jag ett sms. Inget svar. Igår skickade jag ett sms. Fortfarande inget svar.

Min kurs börjar imorn och det skulle vara trevligt att ha böckerna eftersom jag vet att jag iaf har ett par kapitel att läsa tills på torsdag och det brukar underlätta om man har en bok att tillgå vid läsning.

Ska jag skicka ett till sms eller sätta mig på cykeln ner till stan för att införskaffa nya, olästa böcker? Det är ju inte så att jag är en Krösus just nu. Alla räkningar åt upp min lön innan jag hann göra något roligt eller vettigt för pengarna. Och csn får jag väl tidigast i slutet av denna vecka eftersom jag inte orkat gå de ca 200 meter bort till Ica för att köpa ett frimärke och posta csn-papprena förrän igår.

Äsch jag skickar ett till sms och efter fotomötet ikväll beställer jag böcker. Dvs om hon inte svarat innan dess. Fair? Okej.

Kommentarer
Postat av: Philippa

fin blogg,

va händer ? (:



gillar du ngt speciellt band/artist ?

2009-08-31 @ 11:42:03
URL: http://philippasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0