Den snåla gubben i huvudet.

Min fina lilla kalender har tagit slut.



Och min snålhet slog till oväntat hårt så det fick bli en überkommersiell kalender. Införskaffad på Akademibokhandeln. Den snåla gubben i huvudet på mig tyckte att jag kunde hitta en lika fin kalender bland de massproducerade. Inte behövde jag en personlig, specialbeställd kalender.

Jag hatar när snålgubben vinner.



En ganska så intetsägande kalender. Men jag har fina glittriga färger att skriva med så jag kan göra sidorna fina.

Nästa år ska jag se till att vinna fighten med snålgubben.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag och min snålgubbe har nog aldrig riktigt lärt känna varandra. Jag har nyss specialbeställt en kalender=)

2009-08-23 @ 21:00:22
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0