Smaskens!

Jag har gjort en upptäckt och tycker att det borde belönas med pris och pompa och ståt! Jag stod här hemma och filurade på vad jag skulle göra för häxblandning att dricka imorn under dagen. Basingrediens: cola. Men vad mer att ha i? Jag har inte ett särskilt digert spritförråd hemma så där stod jag och tittade på min flaska med Nyköpings brännvin som smakar lakrits och på min bananlikör som - tada! - smakar banan. Och vilken kunde då tänkas vara bäst att spetsa läsken med? Fram med ett glas och testa med bananlikören bara för att det var mest alternativt. OCH! Vilken sensation! Det smakade som du vet det där banana kids-godiset!

Ett bevis för att gott+gott blir JÄTTEGOTT!

Trevlig Valborg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Åhåh, en i min klass gör en sån drink till mig.

Som verkligen verkligen smakar så.



Men jag vet itne vad det är i den, för när jag dricker så tappar jag världsuppfattningen lite.

2009-04-29 @ 22:03:03
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0