Programrådsmöte

Finns det något bättre sätt att tillbringa sin onsdag på än med ett två timmar långt programrådsmöte???? Jag kan komma på tusen andra roliga saker att göra...bland annat hade jag mer än gärna legat kvar i sängen istället för att gå upp vid den okristliga tiden 08.00 för att cykla nästan 4 km och sedan klättra uppför en tre våningar hög spiraltrappa. Å andra sidan så kom jag ju upp skapligt i tid och har hela dagen framför mig att plugga...tänk så många effektiva timmar det kan bli...NOT.

Äsch det är väl bara att ta sig i kragen och placera rumpan på sadeln igen och cykla hemåt och pluggeliplugga istället för att sitta här och glo på folk och kolla facebook för femtioelfte gången.

Som en kompis sa igår så skulle det vara bra att vara lite schizofren, för då kan man ju faktiskt skälla ut sig själv för att man inte pluggar och är dålig med disciplinen. Förutsatt att ens andra personlighet är en slavdrivare...

Cykel hem var det ju...logga ut från mailen och facebook och blogg NU Julia!

Kommentarer
Postat av: My

Självklart finns det det!

Vad sägs om det här:



Upp klockan 7, ta vagnen till korsvägen, byta till femman mot töpelsgatan, sen promenera rakt uppåt i ett par kilometer mot brudaremossen(en gammal soptipp), sen traska omkring rint sjöar för att se på vatten.

sen till skolan för en föreläsning av dr roberts "minerals, who needs them", sen plugga i 4 timmar.



Nu hemma.



Frågor?

2009-04-22 @ 18:07:55
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0