Nu jäklar...

är det dags för sista hårdsatsningen inför beach (bitch!) 2009! I år är året då jag ska se snygg ut på stranden. Så fram med disciplinen och envisheten så kan det nog gå vägen...kanske.

Min kära familj upplyste mig i julas om att jag hade blivit så smal jämfört med förra julen då jag hade varit ganska så rultig enligt deras tyckte och i somras hade jag ju haft lite väl mycket mage som inte var så vackert till bikini. TACK familjen! Det är ju skönt att de väntar ett år med att tala om att de tycker att man är tjock.

Men det är inte för min familj som jag gör det utan det är för min egen skull, inbillar jag mig. Det blev några extrakilon när jag upptäckte det roliga studentlivet och framförallt den billiga ölen och spriten som fanns i dessa kretsar. Så alkohol och sedan midnight snack och bakismat ett par gånger i veckan satte sina spår och den löst sittande tunikan och tightsen blev mina bästa vänner.

Nu är jag nästan tillbaka på gymnasievikten och mitt mål är att komma ner till den innan 23 maj för då är det vårbal och jag vill ha min studentbalklänning. Så nu jäklar!

Kommentarer
Postat av: My

Du är galen ju, tokfin som du är.

Orättvist smal.

2009-04-21 @ 12:25:26
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0