Not my smartest move

Att dricka två koppar kaffe på fem minuter efter halv nio på kvällen var inte det smartaste jag kunde göra igår.

Konsekvensen? Ett stycke jättespeedad Julia som var tvungen att ge upp sovförsöken vid halv ett och gå upp och göra något "vettigt".

Jag borde verkligen lyda mammas råd att inte dricka kaffe efter klockan sju på kvällen.

Dessutom får jag nog skära ner på fruktätandet för de senaste dagarnas massiva fruktsockerintag gör mig galet speedad med. Frukt till frukosten, frukt till lunch, en frukt på eftermiddagen och en till på kvällen....Räknas det som överkonsumtion? I think so!

Kommentarer
Postat av: My

KNAPPAST!

Jag kekar mer frukt än så.

Men å andra sidan så är jag ju ganska speedad all the time...



Det var inget.

2009-04-23 @ 11:52:52
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0