Julia gillar

Det finns många saker som jag gilar. Många konstiga saker.

Curry - världens bästa krydda.

Banan - man kan ha det till vad som helst nästan: glass, godis, efterrätt, kaka, paj, frukt.

Inlagd gurka - minigurka, smörgåsgurka, snabbinlagd gurka...gurka = gott!

Lakrits - min godisblandning brukar bestå av lakrits, lakrits, lakrits och eventuellt någon liten chokladbit.

Grönt - det är min favoritfärg.

Finn Crisp - det ser ut som bark och smakar lite som så men det är gott ändå!

Senap  - jag älskar senap och kan ha det som pålägg på rostad macka...dijonsenap är min senaste grej fast det får ögona att tåras så det gäller att äta det innan man sminkat sig eller bara ta yttepyttelite av den.

Fisk - jag är glad att jag vuxit ifrån mitt ogillande av fisk för det är ju faktiskt gott.

Ett litet smakprov på allt jag gillar...

Idag blir det Finn Crisp och banan till lunch :)

Tjing

Kommentarer
Postat av: My

Finn Crisp - blä

Senap - blä

2009-04-09 @ 12:19:29
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0