Jag vill också leka

Idag näst sista dagen i april drar alla festligheter i Uppsala igång. Idag är det kvalborg, uppladdningen inför valborg. Och vad ska jag göra denna dag? Jo jag ska städa, gå på systemet, plugga och göra en massa andra tråkiga saker - jag ska också sitta hemma och lyssna på alla andra studenter som kvalborgar. Ja int bitter, nä. Jag kommer vara fräschast av alla imorn i alla fall. Eftersom jag lär vara den enda som fått en god natts sömn inför valborg. Jag vill också vara ute och leka med de andra barnen men jag har en milslång lista med saker som jag måste göra innan jag åker till Nyköping på söndag för morfars begravning. Och Mattias kommer imorn så då måste allt göras idag. Äsch jag ska sluta gnälla nu coh istället börja beta av min lista så kanske jag kan få lite ledig tid till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0