Fetischism

Igår var det äntligen pengadag, vilket betyder att jag återigen kan köpa mat och göra magen mätt och glad...HURRA! Men bara för att se om jag verkligen hade fått pengar var jag tvungen att gå ner på stan och testa kontokortet på närmaste affär. Så ner på H&M och införskaffa en fin svart pennkjol - jag har faktiskt ett syfte med att införskaffandet av ytterligare en kjol, jag har inget att ha på mig på begravningen - och döm om min förvåning när köpet gick igenom! Jaja det kanske bara var beginner's luck så vidare till ännu några fler affärer.

Så dagens shopping slutade med:

Svart pennkjol
Ett par vita och svarta pumps med öppen tå
Ett par gladiatorsandaler
Fotfil
Fotsalva

Och det var ingen expedit som försökte hindra mig! Jippi!

Här kommer också min fetischism in - ja jag har en fetischism - SKOFETISCHISM! När jag betalade för mina nya skor kunde jag höra min garderob sucka och stöna. Just nu står alla skor staplade på varandra i tre våningar + en hel hög i hallen. Behov av skohyllor? JA!
     Skor gör mig glad. En outfit blir totalt annorlunda bara man byter skor. Man kan klä upp och man kan klä ner. Mycket hänger på skorna. Det tycker jag rättfärdigar MÅNGA skor! Jag älskar skor, så är det bara.



Kommentarer
Postat av: My

Gullet, blir du förvånad när jag säger att jag köpte skor igår också?

Två par skor, två tunikor, ett linne...

& ett par leggings

2009-04-25 @ 11:58:42
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Julia

Inte förvånad alls...som sagt varför varje en egen individ när man kan dela med någon?

2009-04-25 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0