Appriciloving this weather

Imorse vaknade jag och kände mig så glad när jag såg solen kika in genom glipan i gardinen och jag kunde inte komma ut fort nog i solen och värmen. Kasta in frukosten och hopp in duschen och sen tog det ju evigheters evigheter att torka håret så jag skippade att torka det helt, slet åt mig väska, mobil, nycklar coh solglasögon och sen äntligen ut i det underbara vädret! Cykla omkring lite grann och gå lite grann, fota lite grann - både blåsippor och vitsippor hittade jag. Sedan på kvällen - grilla! Så härligt...mer av detta!

Jamaicanerna uttrycker känslan i mig så bra. Appriciate låter tydligen alldeles för mycket som hate i slutet därför säger de appriciloving. Visst låter det mycket trevligare? Och sanna mina ord så appricilovar jag detta väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0